Najnowsze Wpisy

i sie zaczelo na dobre :) Komentarze (2)
07. lipca 2002 13:06:00
linkologia.pl spis.pl

no i sie zaczelo na bobre :) ww piatek dosiadlem wreszcie tajfuna, wjechalem na placyk i po dwoch godzinach pyrkania pokonalem slalom, pokonalem osemke. Jeszcze jednak bedzie potrzeba kilku chwil, zeby utrwalic sobie sposob ich przejezdzania.

w sobote sympatyczna pani Lucynka wlacvzyla kompa i kazala mi zaliczyc wewnetrzny egzamin z teorii :) poszlo jak z platka :) i teraz jeszcze zostalo kilka jazd i na egzamin :)

 

bartek_j23 : :

Zaczelo sie prawo jazdy Komentarze (1)
05. lipca 2002 13:53:00
linkologia.pl spis.pl

Tak wiec po spotkaniu z Wladzią  na dwoch HONDACH CB seven fifthy  i przyjęciu z pokorą mandatu na 300PLN postanowilem zalegalizowac swoje poruszanie się po drogach publicznych.

ukaralem sie sam dodatkowo i postanowilem nie jezdzic moja XJ600S Diversion do czasu rozpoczecia kursu i zaliczenia  pierwszej jazdy :)

W tym celu udaem sie do OSK we wroclawiu. Nazwy nie wymienie, bo i po co?? :)
Tam sympatyczna pani uswiadomia mnie, ze kurs kosztuej 500 zotych, pokazala mi jak wyglada pojazd kursowy. Urzekl mnie swoimi pourywanymi kierunkami, brakiem lusterek, klamka hamulca tak wygiętą, że tworzya swoista osonę palców prawej ręki no i tym, co tygrysy lubia najbardziej, czyli poteznymi gmolami. Tak, Jaling Tajfun to jest to !!!

Po dopelnieniu formalnosci pojechalem do doktora, ktory za trzy dychy stwierdzil, ze jestem zdrowy i nadaje sie do ujezdzania pojazdow jednosladowych z silnikiem powyzej 125ccm i mocy powyzej 11kW.

dzis o 16 nastapi ten zacny moment, kiedy to po raz pierwszy zmierze sie z kreceniem osemki na placu manewrowym :) ale o tym w nastepnym odcinku

 

 

 

bartek_j23 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930311234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

majeczka14 | nevillka90 | katarzynka | zakleta-w-marmur | buleczka | Mailing